تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,
تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,

دانلود سریال دکتر هو ( زیرنویس فارسی) فصل هشتم

دانلود رایگان سریال دکتر هو  ( فصل هشتم ) همراه با زیرنویس فارسی و قسمتهای ویژه

دکتر هو (به انگلیسی: DOCTOR Who) سریال علمی تخیلی پربیننده ساخت شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی است. این سریال که نمایش آن از ۱۹۶۳ آغاز شده، تاکنون در چندین مجموعه به نمایش درآمده‌است. «دکتر هو» امروزه به یکی از نشانه‌های فرهنگ معاصر بریتانیایی بدل شده‌است. 

مرگ در آسمان-هدایای تبلیغاتی pics- (1)

داستان این سریال مربوط به شخصیتی است به نام دکتر که با ماشین زمان خود به نام تاردیس در زمان و فضا سفر می‌کند و با شیاطین تمدن‌ها می‌جنگد. دکتر هو از نسل اربابان زمان است، (به دلیل توانایی سفر در زمان به این نام خانده میشود ) . این سریال معمولاً به صورت قسمت‌های ۴۵ دقیقه‌ای نمایش داده می‌شود.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید   

دانلود رایگان  فصل هشتم  سریال دکتر هو همراه با زیرنویس فارسی

                   رمز تمام فایل های فشرده  navid-tenesi  میباشد

                    

زیرنویس هر قسمت همراه فایل اصلی درون پوشه قرار دارد و به دلیل هم نام بودن بعد از پلی کردن ویدیو زیرنویس اجرا میشود و نیازی به باز کردن زیرنویس نیست )

دانلود قسمت اول          نفس عمیق

 Deep Breath

نتیجه تصویری برای ‪Deep Breath doctor who‬‏

1.rar - 281.9 MB    حجم فایل : 281 mb

دانلود قسمت دوم         به دالک

Into the Dalek

نتیجه تصویری برای ‪Into the Dalek‬‏

2.rar - 174.5 MB       حجم فایل : 174 mb

دانلود قسمت سوم       ربات از شروود 

Robot of Sherwood

نتیجه تصویری برای ‪Robot of Sherwood‬‏

3.rar - 191.7 MB           حجم فایل : 191 mb

دانلود قسمت چهارم      لیست

Listen

نتیجه تصویری برای ‪Listen doctor who‬‏

4.rar - 163.4 MB           حجم فایل : 163 mb

دانلود قسمت پنجم        زمان دزدی

 Time Heist

نتیجه تصویری برای ‪Time Heist doctor who‬‏

5.rar - 166.4 MB          حجم فایل : 166 mb

دانلود قسمت ششم      سرپرست

The Caretaker

نتیجه تصویری برای ‪The Caretaker doctor who‬‏

6.rar - 248.5 MB          حجم فایل : 248 mb

دانلود قسمت هفتم       کشتن ماه

Kill The Moon

نتیجه تصویری برای ‪Kill The Moon doctor who‬‏

7.rar - 173.4 MB          حجم فایل : 173 mb

دانلود قسمت هشتم     مومیایی در شرق اکسپرس

Mummy On The Orient Express

نتیجه تصویری برای ‪Mummy On The Orient Express doctor who‬‏

8.rar - 160.7 MB        حجم فایل : 160 mb

دانلود قسمت نهم         خط صاف

Flat line

نتیجه تصویری برای ‪Flatline doctor who‬‏

9.rar - 185.5 MB          حجم فایل : 185 mb

دانلود قسمت دهم         در جنگل های شب

In The Forest Of The Night

نتیجه تصویری برای ‪In The Forest Of The Night doctor who‬‏

10.rar - 150.7 MB     حجم فایل 150 mb

دانلود قسمت یازدهم       آب تیره

Dark Water

نتیجه تصویری برای ‪Dark Water doctor who‬‏

11.rar - 160.9 MB          حجم فایل : 160 mb

دانلود قسمت دوازدهم         مرگ در بهشت
 Death In Heaven
نتیجه تصویری برای ‪Death In Heaven‬‏

12.rar - 198.6 MB      حجم فایل : 198 mb

قسمت کریسمس 2014   


                رمز تمام فایل های فشرده navid-tenesi میباشد 

              

                   دانلود سریال دکتر هو (زیر نویس فارسی ) فصل هفتم - بلک لایت


                   دانلود سریال دکتر هو ( زیرنویس فارسی) فصل ششم - بلک لایت


                       دانلود سریال دکتر هو ( دوبله فارسی) فصل پنجم - بلک لایت




شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقهدوستان عزیز اگه از مطالب خوشتون اومده میتونید برای حمایت از ما روی تبلیقات بالای صفحه کلیک کنید شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

ღعکسهای متحرک عاشقانهღتبلیغ در بالای تمام صفحات وبلاگ میباشد ممنون از همهღعکسهای متحرک عاشقانهღ



                                                  

نظرات 24 + ارسال نظر
hani پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 18:18

سلام
خیلی ممنون بابت قسمت ویژه دکتر هو
وبلاگت حرف نداره

سلام خواهش میکنم شما لطف داری

hani دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 15:48

سلام
اگه میشه و امکانش هست قسمت ویژه ی کریسمس دوباره آپلود کنید.
خیلی ممنون از بابت دکتر هو :)

سلام چشم تا 24 ساعت دیگه لینکش عوض میکنم

saturn یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 20:11

سلام
قسمت ویژه ی کریسمس حذف شده.لطفا لینکشو درست کنید

سلام چشم یکم درگیر قرار دادن فصل نهم هستم تا چند روز اینده عوض میکنم

سعید دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 12:19

دستت درد نکنه

سلام خواهش میکنم

سعید یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 22:50

فصل نهم شروع شده. برنامه ای واسش داری؟

http://navid-tenesi.blogsky.com/1394/06/30/post-114/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D9%88-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D9%86%D9%87%D9%85

مهرداد یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 10:14 http://www.doctorwho7.mihanblog.com

با سلام دیشب 19 سپتامبر bbc one فصل 9 دکتر هو را پخش کرد.لطفا فصل9 را پخش کنید.با تشکر.

http://navid-tenesi.blogsky.com/1394/06/30/post-114/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D9%88-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D9%86%D9%87%D9%85

صدرا پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 01:01

سلام اقا نوید گل خسته نباشی عزیز این قسمت کریسمس فصل 8 دان نمیشه میگه لینک حذف شده ممنون میشم زسیدگی کنی

سلام صدرا جان مسافرت هستم تا هفته دیگه بر میگردم لینک عوض میکنم

علیرضا یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 22:02

مرسی مرسی مرسی .... هزار بار مرسی ...

سلام خواهش میکنم

علیرضا جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 12:13

آقا نوید من تا حالا 5 تا قسمتشو دان کردم و با km player و jet audio چند تا پلیر دیگه هم امتحان کردم پارازیت داشته حتی وقتی تو گوشی هم نگاه می کنم هر 5 دقیقه یه بار خود به خود میپره ....
خلاصه دارم دیوونه میشم برس به دادم ...

قبلن یه دوست دیگه هم گفته بود من فایل اصلی رو که نگاه کردم مشکلی نداشت ولی وقتی اپلود میکنم مشکل دار میشه! لینک دانلود شبکه BBC ONE برات میزارم اینا رو دیگه خود بی بی سی منتشر کرده و کیفیت هاش متفاوته
http://navid-tenesi.blogsky.com/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D9%88-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D9%87%D8%B4%D8%AA%D9%85

saeed شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 12:23

خیلی ممنون. دانلود میکنم ایشالا که جواب میده.
اون فایلهای قسمتهای ویژه دکتر هو که گفتی داری رو هم بذار لطفا.
ممنون.

saeed جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 20:49

دستت درد نکنه.
فعلا که از این آدرس ( که به سختی هم پیداش کردم) قسمت دوم رو گرفتم و مشکل نداشته:
http://www.nextfilm.ir/دانلود-سریال-doctor-who/

در حال حاضر یا دکتر هو نایابه! یا پولیه! به غیر از این سایت و این بالایی.
حتا نسخه سیاه و سفید قسمت اول رو هم از یه سایتی گرفتم که تدوین نشده بود! دیگه ناچارا به نسخه سیاه سفید راضی شده بودم و اومدم قسمت دومش رو هم بگیرم دیدم پولی شده !

خواهش میکنم. خود بی بی سی این قسمت هارو رایگان برای دانلود گذاشته خیلی از سایتای پولی حتی لینک دانلود بی بی سی که به ایمیلشون ارسال میشه ( مثل همین 3 قسمت اول که برات گذاشتم ) رو میزارن و وقتی لینک دانلود میخری همینا برات ارسال میشه. لینک دانلود این فصل تو این هفته عوض میکنم و بدون فشرده کردن برای دانلود میزارم
راستی شاید کدکت پلیرت قدیمیه که با بعضی فیلما مشکل داری اخرین ورژن کدکت برات میزارم دانلود کن هم کی ام پلیرت به روز میشه هم مدیا پلیر کلاسیک برات نصب میشه که من باهاش بدون مشکل تمام فیلمارو میبینم
http://s3.picofile.com/file/8188454618/K_Lite_Mega_Codec_navid_tenesi.rar.html

saeed جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 15:12

به شکل کاملا معجزه آسا و شگفت آور و غیر قابل باوری قسمت چهارم مشکلی نداشت!!!

قسمت پنجم ولی مشکل داشت!

لینک اصلی که شبکه بی بی سی منتشر کرده رو برات میزارم این 3تا قسمت اول بقیشم هرکدوم مشکل داشت بگو لینک خود بی بی سی رو برات بزارم

navid-tenesi.blogsky.com/دکتر-هو-فصل-هشتم

saeed جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 12:09

متحیرم !

حتا با کی ام پلیر نمایش فایلهای سه قسمت اول که از فصل هشتمو دیدم با ایراد همراه بوده!
با بقیه پلیرها که اصلا تماشا کردنشون محاله! کاملا شطرنجی میشن و گیر میکنن!

این احتمالم هست که مشکلی از طرف من باشه که نمیدونم چیه!

با چه پلیری نگاه میکنی؟

من حتا فایل دانلود کردم تماشا کردم بجز قسمت اول که دقیقه 20 یکم پارازیتی شد بقیش سالم بود من با مدیا پلیر کلاسیک نگاه میکنم
. قسمت اول این فایل 347 بار دانلود شده ولی فقط شما و یه دوست دیگه گفتین مشکل داره ! اما بازم تا چند روز دیگه فایل جایگزین میکنم

saeed پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 12:14

قسمت دوم هم پرش داره!
فایلها رو به شکل خاصی فشرده کردی؟
یا از اول همینجوری دریافت شدن؟

قسمت دوم من کامل نگاه کردم اصلا مشکلی نداشت!!

saeed سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 17:40

قسمت اول فایلش موقع نمایش اشکال پیدا میکنه و یهو چند ثانیه میپره جلو!
زیرنویسش هم واقعا خوب نیست.
باز این زیرنویس بهتره:
http://s1.subdl1.in/viewdownload/8/50615.html

sina شنبه 20 تیر 1394 ساعت 02:26

بی زحمت زیر نویساشو جدا هم بزار که لازم دارم

zenobia چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 08:27 http://historyazd.mihanblog.com

وبلاگ خیلی خوبی دارید. تشکر خیلی زیاد مخصوصا بابت قسمت های ویژه

سلام ممنون

مریم سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 02:43

همه قسمت ها خوبه و عالییییییییی . واقعا ازتون متشکرم. منتظر فصل نهم هستیماااا

سلام ممنون از لطفتون
فصل نهمم حتما تا پخش بشه میزارم

a fan چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:38

چرا اینجوریه ؟؟قسمت 5 هم همینطوره.

ببین اگر دوست نداری این پستا رو تایید نکن ولی چون وبلاگ دار خوبی هستی و اهمیت میدی بهت خبر دادم که فایلاتو درست کنی

a fan چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 11:42

سلام.
قسمت 2 هم همونجوره. چند ثانیه یه بار پخش فیلمو قطع میکنه و میبنده.

بقیه قسمتا هم همینطوره؟

من نمیدونم چرا فقط شما مشکل داری به هر حال میتونید از سایتای دیگه دانلود کنید.

a fan شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 19:50

سلام
قسمت یک را دو بار دانلود کردمولی خرابه.هی قطع میشه موقع پخش.

من ندیدم این قسمت همین یه فایل دارم

a fan شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 15:12

سلام.
روز دکتر ترتیبش اول این فصله یا آخر؟

سلام اخر فصل ششم

مریم چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 01:27

سایت عالی ای دارید. اگر میشه فصل نهم دکتر هو رو هر چه زود تر بزارید لطففففففففففففففففففففففففففففففففففففففا. ""
منتظر جوابتون هستم""

سلام ممنون . فصل نهمم چشم هنوز پخشش شروع نشده هر موقع پخش شد هر قسمت روز بعد از پخشش قرار میدم

dar جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 12:48

سلام ، لطفا کلیه قسمت های ما و فرازمین ها را قرار دهید. باتشکر

سلام قسمتهایی که داشتم قراردادم قسمتهای جدیدشم هر زمان پخش شد چشم میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد