تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,
تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,

دانلود مستند در جستجوی هیولا قسمت ارواح

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ارواح کجا هستن؟ ایا عکسها و فیلمهای که ادعا میشود از ارواح گرفته شده واقعی هستن؟ اینبار جستجو گران هیولا به دنبال ارواح هستند تا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته به این سوالات پاسخ دهند. اگر به دنیای ارواح و ماوراء علاقه مندید حتما این قسمت از مستند در جستجوی هیولارو ببینید.    

 دانلود قسمت ارواح با لینک مستقیم  لطفا تا باز شدن لینک دانلود چند ثانیه صبر کنید.

دانلود قسمت ارواح از سرور rio upload

رمز فایل فشرده www.navid-tenesi.rzb.ir میباشد.


حجم فایل : 216 mb


زبان: فارسی


برای خارج کردن فایل از حالت فشرده از نرم افزار winrar استفاده کنید.


شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقهدوستان عزیز اگه از مطالب خوشتون اومده میتونید برای حمایت از ما روی تبلیقات پایین صفحه کلیک کنید شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

ღعکسهای متحرک عاشقانهღتبلیغ در پایین تمام صفحات وبلاگ میباشد ممنون از همهღعکسهای متحرک عاشقانهღ


نظرات 5 + ارسال نظر
Najme دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 05:25

حیلی بی انصافیه که هزینه دانلود پرداخت کنی اما بگه فایل حذف شده... بهتر نیست قبل از اینکه پولو بگیرید بگین که مدتش گذشته و فایل حذف شده؟؟؟؟

علیرضا یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 21:09

سلام.این لینک دانلود کلیک میکنی خطا میزنه

زمان دانلود 1 سالو 7 ماه بود که تموم شده ولی مستند های که تو متور جستجو زیاد سرچ میشن و دوباره اپلود میکنم تاچند هفته دیگه لینک ها اپدیت میشه

mahdi سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 10:24

با سلام سایت خوبی دارد اگه ممکنه مستند بدنامان تاریخ رو قرار بدید ممنون

سلام ممنون چشم حتما

میلاد شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 00:11

سلام اقا این رمز اشتباهه با حروف کوچیکم قبول نمیکنه

سلام اقا میلاد من به خاطر شما فایل خودم دانلود کردم ببینم مشکل داره یا نه که دیدم کاملا سالم تازه من رمز از رو صفحه کپی کردم به جای اینکه تایپ کنم . رمز این فایل www.navid-tenesi.rzb.ir ولی فایلایی که بعد از این اپلود کردم رمزشون فقط navid-tenesi هستش شاید شما رمز اشتباه وارد کردین رمز این فایل
www.navid-tenesi.rzb.ir

ولی برای اینکه قبلا دوستان سر رمز این فایل به مشکل بر خوردن در این فایل بدون رمز و به صورت مستقیمم برای دانلود میزارم به زودی.

ali جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 16:29

dash passwordesh eshtebah mizane chera ? rasti sitet fogholadas! age mishe payame ezterari ro ham bezar...merc <3

سلام ممنون فایل چک کردم سالم بود رمز فایل www.navid-tenesi.rzb.ir با حرف کوچیک وارد کن درست میشه اگه نشد خبر بده برات درستش کنم. اونم چشم میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد