تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,
تاردیس

تاردیس

,دانلود مستندهای صدا و سیما,دانلود مستندهای شبکه مستند,دانلود سریال,دانلود قسمت های ویژه سریال دکتر هو,دکتر هو,دکتر هو دوبله فارسی,,زیرنویس فارسی دکتر هو کسب درامد,ارز دیجیتال,درامد دلاری, ذرامد از اینترنت,,

دانلود مستند ما و فرازمینیها ( فرازمینی ها و دایناسورها ) دوبله فارسی

دانلود رایگان مستند ما و فرازمینیها دوبله فارسی با لینک مستقیم


کشف رده پای دایناسور ها و انسانها در کنار هم و در یک سطح! نقاشیهای تمدن مایا و چند تمدن دیگر که نه تنها دایناسورها را رسم کرده اند بلکه درچند مورد خاص انسانی را نشان میدهد که سوار بر دایناسور شده است! و نشانه های از اینکه دایناسورها عمدا نابود شدن در مکان برخورد شهاب سنگ پیدا شده است! همه در فرازمینیها و دایناسورها  

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 

دانلود از لینک مستقیم   حجم فایل : 187 m

دانلود از سرور trainbit  حجم فایل : 187 mb


دانلود با کیفیت بالا     برای دانلود مستند با کیفیت بالا دانلود تمام پارتها الزامی میباشد

دانلود پارت 1       حجم فایل : 300 mb   سرور RIOupload

دانلود پارت 2       حجم فایل : 300 mb   سرور RIOupload

دانلود پارت 3       حجم فایل :   45 mb   سرور RIOupload

رمز فایل فشرده navid-tenesi میباشد.

برای خارج کردن فایل از حالت فشرده از نرم افزار winrar استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل از قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.


شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقهدوستان عزیز اگه از مطالب خوشتون اومده میتونید برای حمایت از ما روی تبلیقات بالای صفحه کلیک کنید شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه

ღعکسهای متحرک عاشقانهღتبلیغ در بالای تمام صفحات وبلاگ میباشد ممنون از همهღعکسهای متحرک عاشقانهღ


نظرات 3 + ارسال نظر
پژمان جمعه 6 آذر 1394 ساعت 13:41

رمزو نمیپذیره . من یدونه مستند دیگه اینجا دانلود کردم رمز درست بود اما این نمیپذیره

پژمان جان فایل چک کردم رمز فایل navid-tenesi هستش لطفا با حروف کوچیک وارد کن

shahla دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 21:35

درود بر شما من این فایل رو امروز دانلود کردم ولی رمز navid-tenesi رو قبول نمی کنه. مرسی

سلام دوست عزیز فایل چک کردم درست بود لطف کن رمز با حروف کوچیک خودت تایپ کن اگه درست نشد خبر بده برات درستش کنم

اهو پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 20:04

وااای کمکککککک. رمزشو قبول نمیکنههههههههه. من به این ویدئو نیاز دارم. کمک کنید لطفا

دوست عزیر رمز فایل navid-tenesi با حروف کوچیک وارد کن درست میشه اگه نشد خبر بده برات ردیفش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد